V roku 1962, v malom mestečku San Giovanni Lupatoto neďaleko Verony, začal Giovanni Rana vyrábať tortelliny s pomocou desiatich žien. Dnes je Giovanni Rana suverénnym lídrom v danej oblasti na európskom trhu. To všetko vďaka vynikajúcej kvalite a neustálym inováciám. S obratom 500 mil. Eur ročne, 1200 zamestnancami, s 5 výrobnými sieťami a s distribúciou v 25 krajinách sa snažíme o dobitie ďalšej krajiny Slovenska.
V júli 2014 sme klientovi pripravili návrh vizuálu billboardov na Slovensku, ochutnávky v supermarketoch a varenie v televíznom vysielaní TV JOJ. Odborníkmi na varenie boli praví Taliani, ktorí žijú na Slovensku a chuť pravého Talianska prinesú divákom televízie. Koncepcia komunikácie je postavená na oslovení tých, ktorí majú radi dobré jedlo, nemajú veľa času na varenie, preto bol výber komunikácie jednoznačne postavený na outdoore, ochutnávkach a predstavení značky formou TV, kde oslovíme hlavne mestského diváka.