LADA v relácii 5 proti 5
LADA ako sponzor relácie 5 proti 5 v kombinácii so súťažou o auto LADA sa spojila so svojou cieľovou skupinou.
Aegon v relácii Teleráno
Vedeli ste o tom, že si viete poistiť neúspešnosť umelého oplodnenia? Teleráno a jeho vysoký podiel zásahu aktívnych žien je správna voľba diskusie o tomto probléme.
Tondach/Wienerberger
PR v rádiách a TV je súčasťou našich klientov. Rádiový spot Wienerberger/Tondach Rozhovor v rádiu Aktual Reklamný rozhovor v rádiu Aktual
Wienerberger/Tondach v relácii Postavíme, opravíme, zveľadíme
Tondach Slovensko a Wienerberger slovenské tehelne vytvárajú silný brand, ktorým sa zastreší celá hrubá stavba. Produkt placement dodáva divákom predstavu o sile a stabilite značky, čím dopĺňame reklamnú TV kampaň.
ZVERY ZA VOLANTOM
Každým rokom sa vydá na Slovensku približne 60.000 vodičských oprávnení. Stále platí, že najrizikovajšou skupinou sú mladí vodiči. Tí majú viac sebavedomia, ale menej zručností a skúseností. Každú štvrtú nehodu spôsobí vodič s praxou do 5 rokov. Cieľom oddelenia BECEP, Ministerstva dopravy je pripraviť a informovať týchto čerstvých vodičov o rizikách a zodpovednosti k sebe samým a ostatným účastníkom cestenej premávky.…
NEPREKONATEĽNÉ ADLO
Adlo je kvalitná slovenská značka, ktorá so svojimi bezpečnostnými systémami existuje 25 rokov na našom trhu. Avšak svoje pôsobenie rozšírila už do ďalších 5 krajín. Pre daného klienta sme zvolili formu PR v relácii Teleráno, ktoré pravidelne dosahuje 50% podiel. Relácia, plná zaujímavých tém a informácii, nám pravidelne raz mesačne prináša aj informácie o bezpečnosti…
ZÚBKY AKO PERLIČKY
Klient: Naturprodukt / produkt Lacalut Kampaň: Zúbky ako perličky Mediamix: PR aktivity Rok: 2015 V spolupráci so stomatologickou ambulanciou a klientom realizujeme dlhodobý projekt navštevovania škôlok s cieľom osloviť najmladšiu, budúcu cieľovú skupinu a samozrejme edukovať detičky k správnym zvykom v starostlivosti o zúbky.